Podpořte svůj e-shop v pár jednoduchých krocích
Máte e-shop a zdá se vám, že není příliš úspěšný, nebo že mu něco chybí k tomu, aby byli vaši zákazníci naprosto spokojení? Pojďme se podívat na pár věcí, které by mohli vašemu e-shopu prospět a učinit ho tak úspěšnějším.
Dobře nastavené SEO
SEO je optimalizace pro vyhledávače. Znamená to, že když budou uživatelé internetu vyhledávat taková klíčová slova, která přímo souvisí s vašimi webovými stránkami, zobrazí se jim právě vaše stránky nebo e-shop. Nastavení SEO se liší dle toho, na jaké platformě máte své webové stránky. Můžete tak využít služeb Fastcentrik SEO nebo Prestashop SEO.
Zákaznická podpora
Pro dobré fungování e-shopu a větší pocit bezpečnosti u zákazníků přispěje například to, že na e-shop na viditelné místo umístíte kontakty zákaznické podpory. Pokud budete mít zřízenou telefonickou linku, na kterou se mohou zákazníci obracet, uveďte i hodiny, v kterých se k vám dovolají. Samozřejmostí by měl být i emailový kontakt, na který se mohou obracet s dotazy.
Akce
Uspořádejte na e-shopu nějakou akci. Tím přitáhnete na e-shop více zákazníků. Jedná se o psychologický trik, který zabírá i na většinu z nás. Pokud u vašeho produktu zákazníci uvidí, že je ve slevě nebo se jedná o výhodnou akci, je větší pravděpodobnost, že si ho koupí, jelikož budou mít obavu, že kdyby si ho chtěli koupit později, už nebude v tak výhodné akci.
Prodávejte na více místech
Propagujete své produkty jenom prostřednictvím svých webových stránek a e-shopu? To je málo. Zapojte do prodeje i jiné platformy, které jsou ve většině případů zdarma a mohou vám pomoci s prodejem i s propagací vašeho e-shopu. Jedná se třeba o Twitter, Facebook, Pinterest nebo Instagram. Pokud nezvládáte propagaci sami, můžete si na těchto stránkách zakoupit také placenou reklamu, která se bude zobrazovat vybraným uživatelům s proklikem na váš e-shop.